summer days in bloom


Paralyzed by ancient delight

遥远的快乐沦为麻痹 
And riding for a fall today
跌撞的现实充满迷离 
I am dressed in style, so eager in mind
内心的渴望和华丽的新衣 
But furthermore distracted by you
都敌不过让我更加迷惘的你 
And it's like i lose myself
我终于这样迷失了自己 
In dreaming of summer days in bloom
迷失在盛夏的荼靡之梦里 
Oh, i've got no clue how i could fight that
怎样与之抗衡我茫无端绪 
All that i am is worth a dime
原来我的存在竟渺如沙尘 
Worth a dime
不值一提 
This liquid lunch will not stop my punch- 
妄想以酒为餐将疼痛缓释 
Drunk quality to doze while i run
却只换来昏睡让我无法离去 
It is thirty-nine degrees in my mind
高烧般的大脑难以清醒 
It's thirty thousand miles more to go
唯有脚下长路漫无边际 
Cause it's like i lose myself
我就是这样迷失了自己 
In dreaming of summer days in bloom
迷失在盛夏的荼靡之梦里 
For i've got no clue whatever happened
浮华过后只剩空洞的记忆 
All that i am is worth a dime
原来我的一切都渺如沙尘 
Worth a dime
不值一提

评论